Party Linas B-Day!

Ikväll har jag varit på Party hos Lina, hennes B-day party! Haft as kul! :D
Sen var vi till Old Saints, hur mkt vi var inne var ju fråga nendå.. v idryga mest med vaten Tårtan hhahha ;D men de va kul! haha
Sen vart det Hangloose. Dansa och hade trevligt ^^  Vart ju endel folk man kädne ute där nu ;)
Sen var ja sjukt sugen på en veggieburgare från Korvmojjen så ja köpte en, då han bussen precis gå 1-2min tidigare. hehe. Ärsch tänkte jag, skönt med en promenix om de inte vore för alla äcklon liksom. Stötte dock inte på nåra, tack och lov!
Däremot kom en snubbe på en cykel och skulle promt ge mig skjuts, andra gången han kom ikapp gav ja emot. Okej liksom, ja hade ju Sanna & Lina på tråden haha. Han skjutsade mig enda från travrakan till Strömsbro ;D
Tack så hemskt mycket Patrik för skjutsen! ;D

Imorgon kommer bilder! Ska till Bollnäs och jobba först, men sen så ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0