Kinky Party

Kom nyss, eller nja ganska så nyligen, hem från Kinky Partyt (O´learys).
Men vi tar det lite "från början"...
Gick rätt fort endå att jobba på Hagmyren, vi fick sitta uppe på läktaren.
Fast jag satt med två andra från Gävle så jag satt mittemot Kim & Lena, fast på andra sidan.
Men vi såg ju varandra haha! ;P
Hade rätt mkt storlirare, de va kul ;D Fick dryga 40.000kr i insattser, inte illa. iof var det v75.
Kom hem strax efter åtta så det var bara att skynda på med kläder och smink och div annat fix sen kom Emelie, eller Jorma skjutsade oss, så det var bara att packa med och fixa det sista hos Weris och hoppas på det bästa hehe :P
Trevligt var det där :)
Sen vart det lite splittrande men vi tog oss till O´learys för att gå på Kinky Partyt och träffades där igen.
Förutom Sanna & Sarah som när de väl dök upp vände och gick till Hangloose. tråkisar.
Inte för att de direkt missade nåt annat en att bli "rånad" på pengar. Fy satan va dyrt det var!
Jamenar de va typ som vilken krogkväll som helst, de i showerna (det lilla jag såg iof) var ju påklädda..
wooow va spännande.. eller nåt! ah nu lät det ju fel, men ni fattar?!
Hade iaf väldigt kul där :) Dansade, tejpade ihop Emelies sko som nån hade sönder osv hehe.
Var med på vimmelbild också, huah, bara att vänta och se hur det blev :S
Träffade endel man kände där iaf, eller "bekanta" hehe :P


Och nu sitter jag här hemma och har ont i tårna :( Klackskorna var lite avancerade för mig haha!
Fastnade i gatustenarna så ja höll på att flyga i kull och sen skulle ja gå in i en affär och köpa en tändare åt Emelie,
ja då fastna klackjäveln i mattan så ja drog med hela den o höll på att vurpa haha, folk glodde ;)


Imorgon kl. 11 bär det iväg mot Bollnäs, 3:e dagen irad= 3:e banan, blir väl kul :)



Är det fel att sakna dig?


En bra låt bara. Yohanna - Is it true.

Kommentarer
Postat av: sanna

låter som att du var lite fullis ;)

2009-07-26 @ 16:04:31
URL: http://nittonhundranitti.blogg.se/
Postat av: Weronica - Med Livet Som Insats

Haha! Det var skit roligt med andra ord :D jag ska försöka fixa fram bilderna från fotografen :) ja eller hur, jag hade ju gjort scenen så mycket bättre ;)

2009-07-26 @ 18:49:12
URL: http://weris.blogg.se/
Postat av: Emma

Sanna: Haha nej faktiskt inte, lite sådär lagomt men inte full :P



Weris: Haha ja jag hade ritkigt kul faktiskt! :D

Det hade du garanterat gjort! ;D

2009-07-26 @ 20:21:51
URL: http://tiimetosaygoodbye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0