Söndag

För att inte tappa mina kära läsare så ska ja väl dra några rader.
Idag sov jag ända till elva, hade kunnat sova längre. Men man kan ju inte sova bort sitt liv, så ja klev upp.
Kikade på He´s the girl. Den va helt okej, och Kevin Zegers snygg! Men den va alldelles för ooriginell, typ lika freaky friday och she´s the man. Vid två tiden plockade jag upp Hera hos Kim. Så tog ja na på en långpromenad. Vi var ute en timme :) Sprang uppe på spåret, kastade snöbollar ute på ängen och lite sånt där skoj. Ja vart helt slut ja haha.
Vid 5 tog jag bussen till stan för att möta Kim, Sanna och Elin. Hera vägrade kliva på bussen först. Fick stå o dra i na men de va ju lönläst så tillsist fick jag bära in na på bussen ;) Lite tungt. Men de funkade ju iaf.
Fast de va ju läskigt att åka buss också. När vi bytte buss på stan klev hon iaf på efter Sanna :)
Så fixa jag i stallet när vi kom ut till byn. Jobbade åt Larsa också. Igår lika så.
Jag hade två timmar på mig, så eftersom ja lära springa ut med "lunchpåsar" och ta in alla hästar tog de sin tid, så ja missa bussen. + att ja lära mata kossorna med kross & mineraler. Nu skriver jag lära, men jag hade ju ett val. Men när någon frågar vill man ju inte vara dum och säga nej heller...de känns så taskigt.
Sen for jag elin sanna och kim ut och gled med bilen. Vart en vända på Max där vi käkade glass. hehe.

Nu ska jag lägga mig och kika film och fetta godis! Sista för denna vecka tänkte jag, eller inför nya eller ah. Inge mer godis på en vecka, är det tänkt!
Skriver om helgen sen för de orkar ja inte nu.

Kims hund Hera. Ute i snön på åkern.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0