skolskit

JAG HATAR TORSDAGAR i skolan!!
Har nyss haft multimedia och de går skit med projektplanen. Har 1,5h lunch nu innan vi ska ha text, som är lika jäkla tråkigt och svårt! Dagen avslutas med Samhäll, wiie. Nästan så att de är kul jämfört med de två förgångna och samhäll suger. 
Så nu har ja fått avreagera mig lite. 
Nu ska jag spela guitar maniac och riff master tills jag får rekord!!

Körde Nitro igår, han har ju stått i drygt en vecka nu. Han vart glad tror ja. Vi travade ganska mycket också, fast vi var bara ute ca 30min. Mkt fin mark var det! Packad snö utan att de var halt. 

Nu håller jag alla tummar jag kan!

Kommentarer
Postat av: sanna

vad håller du tummarna om?

2009-01-22 @ 11:46:46
URL: http://nittonhundranitti.blogg.se/
Postat av: emma

eftersom att folk ska va så jävla hemliga nuförtin så håller ja käft med! ;)

2009-01-22 @ 20:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0