Senaste nytt

Kom nyss hem, eller för ett tag sen, från Aberg. Vart där och spelat kort med Elin & Sanna. Vi spelade Chicago.
Så blev de GH också. De är så kul för jag och Sanna är så himla jämna! Vi går om varandra i ett och ligger jämt, så de blir spännande varje gång, nästan. haha. Självklart på Normal numera. Vi fick endå över 90% flera ggr. Och då har iaf jag lirat kanske 5ggr. Vi testade Hard ett par gång med, de gick skit bra faktiskt! haha ;D
Jag ska köpa Playstation 2 och GH såfort jag anser mig ha råd till det!
Nu har jag jobbat (mockat mm) tis, ons, tors, fre och lör åt Larsa (Kim),  så lite moneys hehe ;)

Igår körde jag Nitro. Upp till vägen på Nymsve och tillbaka och upp till vägen på Knapern och tillbaka. Han va jätte dutkig och laddade på ltie i traven. Kändes pigg och fin. Men han varar ur såret så ja vet inte vad jag ska göra :/
Ska nog ringa vet. och rådfråga imorgon..har de öppet  på en sön?
Har kört honom 5ggr nu och ska köra imorgon med. Fast lär kika såret först och tempa!

Idag har äntligen min träningsvärk sen tis släppt! HAHA!
Red snabbjobb med Ina medan Robban körde Saga.
Har noll uppfattning om tider och så. Men de gick fort, fast ändå inte så fort som jag trodde de skulle gå.
Hon gick iaf skit fint tkr jag, blev lite trött på slutet bara. Red ju intervaller.
Vill göra om! :D
Fast hon va så grymt het i början att jag undra hur fan de skulle gå och att jag inte längre vill bli monté ryttare!
När hon dessutom började med en galopp första gången de bar iväg, men ja fick ner na, även om jag trodde hon skulle blåsa på.
Men sen så gick de ju bra igen och jag vill verkligen bli monté ryttare! Haha. Förutom den enorma träningsvärk jag haft dagarna efter! Hela vaderna och överarmarna mm. Måste börja träna!
Sån enorm känsla att flyga fram och känna vilken kraft de har! :)
De är lite som en konsert. När ja stod i kön, kylan, sist på Kent undra jag va fan jag gjorde där. Att de verkligen inte vatr värt det och att jag aldrig mer skulle gå på en konsert.  Men när jag sen stod där inne och väntade och såg Kent. Ja då ville jag bara vara kvar och gå på konsert igen! ;D Man glömmer så fort det jobbiga och minns bara det kula.


Kommentarer
Postat av: Elin

Haha, man kan inte säga moneys.. det är alltid money ;p

2009-01-11 @ 19:47:23
URL: http://elliiiiiin.blogg.se/
Postat av: Elin

Haha, man kan inte säga moneys.. det är alltid money ;p

2009-01-11 @ 19:50:03
URL: http://elliiiiiin.blogg.se/
Postat av: emma

äh shit the same! ;P

2009-01-11 @ 20:25:06
URL: http://tiimetosaygoodbye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0