Helgen

Sitter i skolan och väntar på att religionen ska börja, 12.45, då jag ska ha muntligt prov. Träna har jag inte gjort heller :/
Tänkte att jag skulle skriva ner vad jag gjort i helgen nu, när tid finns, men de väller in ettor så ja misstänker att de snart ska ha lektion här.. 

I fredags ringde Emelie, så jag följde med henne, Sara och några till på bio. Bröllopsduellen. Den var helt okej.
När den  var slut hämta vi upp Jorma och Mange och begav oss till Andersberg. Fest hos oss. 
Fast Elin, Sofie och resten drog när vi kom dit halv 12, de skulle på krogen. Men Sanna och Sarah var kvar och Madde kom med ett gäng på typ 13pers ;) Det var väl trevligt. 
Sen sov Emelie och Cleo hos mig. Kikade på fredagen den 13:e nåt, sen -83, dåliga effekter eller vad haha! 
Cleo sov med mig hela natten hon, vill också ha hund!

I lördags vaknade jag 9 och gick upp. Cleo fick sprang runt i lägenh. och mamma blev helt fäst vid na! :P
Lite senare kom Camilla, Magnus och Calle. Vi åkte och kikade på ett hus i Mårdäng. 
Det verkar både bra och lite sämre.. Så jag vet inte ja.
Väckte Emelie när vi kom tillbaka vid ett ;) 
For till stallet och mockade mm. åt alla hästarna. Sen vart det stress när vi kom hem! Vi hade en timme på oss alla 3 att duscha, sminka och fixa oss. Men vi han iaf. Så åkte vi till Ponnytravgalan!
Mötte upp Sanna och Ussa där. 
Det var trevligt! Dock så har ju inte vi startat nå förra året, så vi var där mest för maten! Dessvärre så var de en besvikelse, för de hade inte kyckling till Tacosen detta år! Men de vart massa god efterrätt istället. 
Vann på lotteriet också, fast i slutet. Så ja valde nå rosetter till manen. Så fick ja piggborsten Ussa  vann och grimskaftet som Sanna vann ;) Så nu har Nitro lite nya prylar. haha. Men Emelie och jag hade gått i väg när lotteriet började, så vi missade i början! Så hade Sanna vunnit först och inte tog hon grimman jag tjatat om!  Hon hade inte sett den :( 
Men det var en trevlig kväll, fast ja vet inte om ja ska dit nästa år. Får se. 
Skulle ut på krogen efteråt var det tänkt. Så Kim kom och hämtade mig och Sanna så åkte vi ut till Åbyggeby för att starta upp. Men vi glömde köpa läsk och satt vid köksbordet och babblade om allt mellan himmel och jord. Så vi tyckte att vi hade så trevligt ändå och sket i att gå ut. Vart kvar där i några timmar innan det blev sängen. 
Käftarna gick ju i ett på oss och vi spelade musik, så vi sa de att tur att inte bm var hemma och lika min mor, för de skulle bara klaga.  
Kim: -Alltså jag tål inte fjortisar!
Jag:- När vi ändå håller på, är det nåt mer vi inte tål? 
Kim:- Gluten! och pekar på Sanna. HAHA! 

Nu har jag väll fått med det mesta och snart börjar lektionen! Bilder kanske kommer sen :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0