torsdag -snart bb

Att saker alltid ska släpa, man orkar ju inte ta tag i dem. Just nu känns de jävligt segt att ta sig in i duschen!
Har fan suttit o dragit mig länge nu. Blir ju Backyard Babies på Slick ikväll, så lär va där i tid och förfesten lär starta x antal timmar tidigare...så därför flyttas ju allt fram.
Var uppe med tuppen i morse, eller njaa 20min senare. Kim skjutsa ut mig till byn så ja tog ut hästarna, matade kossorna, rastade hundarna + fixade åt Nitro. Skönt att ha de gjort en då :)
Men fan va trött ja va, sved som fan i ögonen. Vart ju sent i säng. Vi var väl hos Kim till halv tolv-tolv igår och städade, vi kusiner. Ja kan ju medge att min inspiration var lika med noll så ja fick kanske inte allt för mkt gjort, men ja va bra personstöd hehe ;D
Hon hade ju en som skulle komma och kika på lägenheten imorse, de verkar som vi lyckades bra igår iaf ;)

Lite kul när mamma visa mig tidningen igår (fast den va sen i tisdags). Sällan jag är med i tidningen! ;D hahaha.
Bilden är sen 1999 när jag startade Pax på Gävle och var med på flera Stoora bilder i tidningen med han ! ;D

del två första sidan ;)jag o pax i tidningenjag o pax i tidningen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0