sjuk på en fredag

Var hemma från skolan idag också. Sjuk fortfarande. Hade inge feber imorse, men snuvig och hostar fortfarande.
Egentligen har jag mest gjort ingenting.
Så nu har jag suttit inne i TVÅ dagar! De måste vara nåt slags rekord på flera år. Annars brukar jag iaf vara utanför dörren. Men icke!
TACK Sanna för att du var snäll och ställde upp med att fixa Nitro idag! :D
Beställde iaf Silvershampoo från Bellme.se idag. De hade sänkts till 109:- så ja slog till. Sen att summan kommer upp i typ de dubbla efter frakt mm va ju en annan femma :/
Får hoppas att jag får bort det gula iaf så ja får lite mer jämn och snyggare hårfärg!



De här var det kulaste jag sett på länge! HAHA! (eller okej, de va en heldel roliga klipp på AFV idag också.)
Till att börja med så är de pinsamt nog iklass med oss på filmningen bara att de är 14bast och vi går media! haha.
De andra att år 2006 var bästa året nånsin men se så liten Johan var då HAHAHAHAHA!
Historian i sig har jag ingen aning om vad den handlar om, verkar ganska töntig? De kula va just Johan!
Nånting måste man ju roa sig med medan kamraterna är ute på krogen och är fulla! ;)

Kommentarer
Postat av: sanna

jah orkade inte titta. men fanvad liten han var :p

2009-02-21 @ 13:24:51
Postat av: emma

haha du ska ju kolla! De är ju de ja menar! xD HAHA.

fast den är ju rätt se ja hehe.

2009-02-21 @ 14:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0