Lördagsmys + islandshästar på is

Sitter och kollar teve med mor min. En hemmakväll helt enkelt. Attans förskylning.
Skulle kolla på melodifestivalen, men nä alltså de är bara skit! Kollade på Molly och EMD, men sen vart det kika AFV och Mr Bean istället hehe.
Är hundvakt också, Hera, eftersom hela trion skulle ut och festa. Men hon har knappt hejjat påå mig, hon sitter bara i köket hmmh :/ Konstigt. Ska försöka få in na i mitt rum så vi kan lägga oss och kika film hehe ;D

Jag har tänkt att jag vill ha en is och köra Nitro på, men efter de här tänker jag aldrig sätta min fot med en häst på is.
Fy fan! Vilken tur att de va grunt säger jag bara, vilket jävla katastrof de hade blivit annars! Mer en de blev alltså! Huah! :S
Ett MÅSTE att se! Vilken katastrof!
http://www.hestafrettir.se/Efni.asp?Skoda=Article&ID=1672&VT=551

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0