Godmorgon

Orka att alla ligger och sover en dag som denna! Nylagd snö och +0,3grader!
Själv var man uppe med tuppen, kl. 07:58 vaknade jag av att Hera stod och gnällde vid toan medan hon spanade in i mitt rum. Hon har velat in hit hela tiden men inte vågat för herr kanin. Imorse blev jag tvungen att lyfta ut han i hallen, fast knappt så hon törs gå in här endå. Fegis! ;) Har nyss lekt lite konster med henne iaf hehe.
Men åter till kl. 8, då gick jag, mor och hunden ut på en halvtimmes promenad runt här i gropen. Trevligt med lite luft så här på morronkvisten! ;D
Nu väntas lax! Mums.

Om någon mot förmodan skulle vakna innan jag hunnit terra era telefoner kan ni ju höra av er, hade tänkt mig att vi skulle tolka med Nitro! Perfekt underlag för det skulle jag tro! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0