fredag

Klockan är strax efter tio och jag har tvättat bort sminket och borstat tänderna redan! ;D
Kusinerna Stenman är däremot iglar på msn så ja har inte hunnit ta mig ifrån datan en! hehe.
Nåväl, idag har jag städat rent och snyggt hos herr kanin! Han fick sig occkså ett bad så han blev snygg! Iaf luktade lite mindre illa.

Imorgon blir en hektiskt dag. Saker jag ska göra:
* Utsläpp, mocka och fixa ponnyerna på travet.
* Evt. köra Nitro
* Färga håret
* Ut och fixa mocka mm åt Nitro
* Duscha och göra mig klar
* Ta in ponnyerna på travet.
* Förfest? Ut på krogen!
Fan nu när ja ska skriva kommer ja inte på något! HAHA.
Men ja lovar, ja hade jätte mkt. Finns i mitt huvud. Kommer nog på!

Godnatt. Nu ska ja lägga mig och kika en film och sen sussa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0