Backyard Babies

Igår var vi ut på Slick, Backyard Babies lira! Jag, Sanna och Elin starta upp hos uffe vid sex tiden ;)
Drog ner på stan åtta och stod i kön (insläpp 9), långt fram med andra ord. hehe.
Men man vet ju inte hur mkt folk som skulle komma i förväg och vi ville verkligen komma in!
I kön kom även Natha och hennes vänninor, trevens! :)
De var mkt folk där iaf och jag vet inte hur, men även när de är packat med folk eller långa köer så lyckas vi alltid ta oss längst fram endå för att se banden. Lyckats på konserter hittills iaf, pepparpeppar.
Så jag & san stod bakom dom som stod längst fram, andra raden. Mitt framför sångaren. Backyard var bra! :D
Dock stod vi typ 2-3 låtar bara eftersom nåt äckel höll på så vi gick längst bak istället.
Gick runt lite och stod och lyssna lite då och då bara, eftersom mina kära vänninor inte var intresserade av att fortsätta lyssna.
Aja de var en trevlig kväll iaf, även om somliga skulle hem så tidigt!
HAHA.

Enda bilden, eftersom de va väldigt svårt att ha mobilen uppe utan att tappa dne och att träffa pga. röjjet! ;) hehe
Backyard Babies.

Kommentarer
Postat av: sanna

äklet gjorde mig på dåligt humör! och så jävla tåkigt att kika på band om man inte står längst fram

2009-03-01 @ 03:08:08
URL: http://nittonhundranitti.blogg.se/
Postat av: sebastian

tjusig bild!

2009-03-01 @ 03:16:07
URL: http://mannequiiin.blogg.se/
Postat av: Emma

Jo de har du ju rätt i :/ fast endå man hröde ju musiken bra mkt bättre lite länrge bak hehe :P fast som sagt musik ska upplevas längst fram live! :)

Jävla äckel liksoM! fy pån!



Tackar!

2009-03-01 @ 22:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0