tappat mobilen :(

Sammanfattning av dagen..

Upp tidigt, fixa alla djuren, slita, städa, släppte nitro o pärla på ridbanan tsm (gick skit bra, de busa och race:a runt!), hem, kika lite 2½ män, sova en stund, byn igen, fixa kor, NYFÖDD kalv (as söt var den!^^), nu: HEMMA!

Det viktigaste föresten är ju att jag tappat min mobil uppe i bonngården, nånstans! :( Misstänker att den ligger i hön, under den nyinrullade balen (då jag nog tappa den). Så vill man mig, ring hem! förr eller senare är ja väl hemma liksom..

Nu ska jag faktiskt slå mig ner i soffan och njuta av Erik (+ Calle) i IDOL finalen! För engångsskull ska jag nog se hela programmet oavbrutet :) Mor kommer strax hem och hon ska göra church street maten, skit gott! Härligt fredagsmys, behövs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0