körtur

Oj som jag sovit länge de senaste dagarna. Vaknade 11:45 idag! :O
Körde Nitro en sväng på e.m. eftersom de vär så mjuk fin mark nu. Han var laddad!
Körde utan slaggjord och de kanske inte är så smart..
Han busa och tog rejäl satts och gjorde en höjdar spark, tur han inte slår ut riktigt med benen för annars hade de gått illa. Sen från bussrondellen och hemåt gick de sågottsom skentrav hela vägen. Först vart han rädd för nåt, sen när jag fått han lugn vart han rädd för en lastbil som kom bakom och herpagutt som han drog på järnet! Slog en gång också. Jag fick knappt stopp på han! Vi lära rejsa in vid Madde och invänta att den åkte förbi. Sen vart det tripptrav en bra bit innan jag fick han att gå igen. Bus Nisse. Blir slaggjord nästa gång eftersom han är så laddad. De vart att stretcha hans ben efter detta!

Föresten är man ju lagomt besviken över hur desperate housewives sluta för säsongen!
Jag vill se fortsättningen nu :(

Sista sovmorgon imorgon nu då, sen blir det upp tidigt och slita om vardagsmorgnarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0