kyyyla!

Vart inge valbo idag, de blir upp imorgon innan jobbet istället :) om ja orkar!
Paradise hotel kikande nu, sanna har dock avslöjat vem som åker ut! fel att anderas åkte!
jag hoppas iaf att Jackie vinner :)

Sjukt taggad på att träna trickträning med Nitro, efter att ha kikat lite på nätet, lär kanske få han lite mer undergiven först för att lyckas..
Vill lära han stegra på kommando och spanskskritt, men de är för dominanta trick för att lära han tyvär.
Men så småningom kanske. Lär ju endå börja med lättare tricks hehe.

Är det bara jag som stör mig på att vimmelbilder från krogen som man sen aldrig hittar?! kanske tur iof? haha

När vi endå kör så osammanhängade inlägg så lär ja ju säga att vi fick en riktig vinter till sist!
Vartit massa snö en hel vecka nu och -17´c kallt ute! Varit nere på -19,5! (säkert kallare också).
Man har ju fått pälsat på sig dubbla mössor, dubbla byxor + täckisar, dubbla halsdukar, dubbla tjocktröjor + jacka och massa mer för att int frysa ihjäl.
Men om man bortser från den extrema kylan, de kunde varit värre, så är de skönt med lite riktig vinter med snö :)

header winter
Eftersom att "nån" pajjade min kamera har jag inte kunnat tagit någon bild, detta är från förra vintern.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0