dagen före julafton

Det är kvällen före julafton och jag kommer nog inte kunna sova inatt..
De beror inte på den där spänningen man hade när man var liten och längtade till att få öppna julklapparna, utan för den person man vuxit upp till.
Den jag är idag.
Många tankar som snurra, saker man ångrar, saker som blivit som det blivit och man inte kan göra om.
En liten missbedömning, ett felsteg, kan bli något så stort.
Ja, de är ju inte det enda ja grubblar på! Hur mkt som helst. 
Familjeproblem, som kanske inte är något nytt?! Jag bor inte där, men jag märker av det endå!


Jag skulle vela åka bort nånstans, själv, och bara rensa upp tankarna. Ta tag i allt.
Leta reda på sig själv liksom. Mm de skulle jag vilja!


Ingen har sagt att det ska vara lätt, men de behöver väl förf*n inte vara så j*vla svårt hela tiden?!


GODNATT


Kommentarer
Postat av: Elin

nobody said it was easy, noone ever said it would be this hard eller hur går den :P

2009-12-24 @ 10:05:19
Postat av: emma

sv: passar in bra de, greatast låt ju! :)

2009-12-24 @ 11:22:41
URL: http://tiimetosaygoodbye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0