cupcakes

Har gått som speedad enda sen ja avslutade det sista jobbet 20.00! Tror de är en blandning av lycka att man nu får helg, även om det blir jobba i helgen men max 4h/dag, och trötthet!
Är nog mer trött en jag tror, känt mig som när man var liten och gick på sista sparlågan, man fick alltid så sjuk humor Haha!
Bakat Cupcakes med Sanna iaf, de blev fina men inte speciellt goda :(
Sen ganska nyss hemkommen från en biltur på stan med San & Kim. De är kul att åka runt med bilen haha. Lättroad man är!
När vi åker där sa Kim nåt om att det måste se kul(?) ut när vi åkte mellan två taxibilar.
jag: - Sätt ut en skylt "Vi är billigast" haha.
Sen har ja typ inte hört mkt/ hört fel hela dagen.

Nu ska ja strax i säng, sova ut imorgon och sen lär jag på någevis till valbo/stan och shoppa julklappar. Enda chansen i helgen ju. Julafton om 6dgr!

cupcakes bak, inte helt klar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0