Ålandsbåten & hangloose

Igår åkte vi Ålandsbåten igen. Men den här gången vart det supa, eller nja så gott det går på 4,5:or!
Dagens köp: Koskenkorva Minttu & Salmiakki + ett par cidrar. Köpte en mkt god drink också, Razzer.
På vägen hem satt vi och körde lite "Vattenfall" och "Jag har aldrig.." med kärringarna haha ;D
Vi kom hem till stan igen runt halv elva, de vart rusa av bussen för vi var alla väldigt pisnödiga!
Splittrades så jag & Sanna gick hem till Sarah. Så kom Malin & Helena dit, mycket trevligt! :D och sen kom även Weronica & Rickard dit en snabbis.
Drog i oss lite shot & drinkar för att sedan dra ner på krogen, Hangloose, vid tolv tiden.
Det var en trevlig kväll, men vart lite strul där på krogen för en viss person var lite för full! men det gick bra :)
Vi träffade ju på Weris, Rickard, Elin & Natalia där ute sen. + Kim och enheldel till folk man känner. 
Men nu är jag ganska less på hangan så de får bli slick nästa gång, var evigheter sen!

Imorse vaknade jag av klockan strax efter åtta och kl. 08.55 begav jag mig ut på min reklamudtelningsrunda.
Käkar nu och ska strax bege mig ut på andra och sista rundan.
Sen vet jag inte riktigt, men kanske borde försöka köra Nitro också?
Har dock ont i magen, hade tillofrån igår med, vet inte om ja håller på att bli sjuk :(

Fick nyss höra en sak som är helt jävla sjukt. Kan tyvär inte säga något om det.

Lite bilder sen dagenlite bilder sen dagenlite bilder sen dagen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0