Tönnebro + jobb v65

Klev upp halv nio idag för vi skulle fära till Tönnebro halv 10. Klockan går och tio i tio blev jag tvungen att ringa till Bm & Sanna. Som vanligt hade de sovit över ;(
Vi kom väl iväg 1,5h senare en planerat iaf..hehe
Låg och stekte på stranden och jag & Sanna badade emellan åt. Skönt! :D
Sen vart det hem göra mat och iväg till travet för att jobba på v65.
Jag, Kim & Elin fick sitta i kuren i Oasen igen ;D Gick fiint!

Jag ser ut som jag vet inte vad, men vi lägger upp dem endå..
vimmel sen kinky partyt
Bild sen Kinky Partyt. Jag & Elin-Göteborgare? (foto: Calle Snel Hest Nilsson på fb)
Vimmelbild sen Kinky Partyt
Bild sen Kinky Partyt. Weris, jag & Elin (foto: Calle Snel Hest Nilsson på fb)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0