Solvalla, gratis Hangloose mmm

Imorse vart det att gå upp tidigt, ar inne på travet strax före halv sju. Hade stalltjänst, så fixade allt med ponnysarna.
Sen käka lite frulle där och invänta resten. Dvs. pappa & Elin så hämta vi upp Kim och for till Stockholm, Solvalla, för att jobba.
De va rätt mkt folk. Eller det blev iaf  hyffsade köer och insattser :)
Fick dela ut en vinst på 74 297kr, den hade man velat vunnit! Fast sju rätt gav 19milj! De hade verklligen inte suttit fel!

Sen när man väl kom hem vart det stressa in i duschen och fixa sig coh börja förfest med Elin & Natalia, vi satt ute på balkongen, så mkt vi hann hehe :P
Sen tog vi elva bussen ner till stan, Hang loose. Gratis inträde före halv tolv hade vi! Niiice! :D
De va rätt kul faktiskt, dansade lite med Natalia och träffade folk vi kände, så de va kul :) Att man inte skulle se skymten av Elin var väl inget man förvånades över... såg henne mer en vanlig iaf haha!
Lina var ju där också ;D

Nu har jag fixat lite så vi blir iaf evt. 8st nästa helg, har några till att bjuda till festen :)

Nu ska jag gå och borsta tänderna och så, sen blir det utdelning av reklamen så fort jag vaknar! godnatt!

Bilder kommer i morgon, har på mobilen hehe ;9

Elin, Natalia & jag i mars ;)
En bild på oss tre sen i vintras ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0