Reklamutdelning 1 och Playa del Åbyggeby!

Fy fan vilket slit! Klev upp vid tio i morse och käka frulle och tog de lite chill för att sedan bege mig ut på "Dela ut reklam" rundan. 1,5h tog första lasset och det var skit svårt att hitta vägarna (har aldrig ens gått på det området så..) och i stekande sol.
När jag kom hem igen åkte Pappa, Elin & jag till Sandtaget och badade. Eller "Playa del a Åbyggeby" som det tydligen var meningen att Sandtaget skulle bli en gång i tiden då de sprängde upp den lilla hållan till en badplats ;)
Vart allt pappa beskrev skulle finnas, se ut är ju frågan..haha! En kul story iaf hade han i bagaget minnsan.
Det var skönt att simma runt lite och sola :) Härligt i vattnet!
Sen käkade vi hos mig och jag samlade krafter för att fortsätta dla ut reklam. Som tur var erbjöd sig mamma att hon kunde skjutsa runt mig längst bort iaf, men det slutade med att hon skjutsa runt mig med all resterande reklam.
Tack mor! :D
Nu vet jag ju lite hur det ser ut så hoppas det gå bättre nästa helg. Annars... nja.
Föresten såg jag att Nitro fått mugg nu han med, på bakbenens karleder. Så de är små sår en så länge. Lär fixa rengöring och fixa lite, för jävlar om de blir värre! Då kan jag inte köra han :( Fast självklart är det mest synd om hästen! Så för hans skull så klart :)
Tycker de är konstigt hur de kan få det i en torr hage? :S + att jag rengör dem noga för att förhindra uppkomsten.

Hade en hel kul kväll igår iaf! Kulaste krogkvällen på länge :)

uppstart på balkongen, peppade de såg ut då ;) hahaElin på hangloosejag inne på hangloosebra bild på oss va? här kör vi med HQ !Natalia kör en dubbel
Lite bilder sen jägerbaren premiären på Hangloose igår!

elin o papi på sandtaget pappa visar planerna om  sandtaget pappa förklarar hur tankarna för playa del a åbbygeby varit
Badandet i Santaget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0