Ponnyridning på Sommaryran mm

Cyklade till travet kl. 11 i förmiddags. Sanna, Elin, Hanna & jag hade öppet stall först och sen klockan 13-15 gick jag & Sanna ponnyridning inne på Sommaryran vid Läkerolarenan med Botino. De kom lite barn och red, men var mest lugnt.
Botte är ju störtskön iaf, karuseller, smällar, trummande på scen och allt ståhej men han lyfte inte en min haha.
När vi var klara i stallet cyklade jag hem igen. Då hade min reklam kommit, så de vart att bubba upp den i lägenheten och sen "blada" som det heter. Tog fan 2,5 - 3h!
Går nog lite fortare nästa gång, ska fix lite bättre space att sortera på och nu har ja skaffat kartonger iaf hehe.
Så nu är det klart för utdelning på söndag då.

Söktes nyss ett extra jobb, så får se om några veckor. Hoppa kan man ju alltid!

Nu lär jag borsta tänderna och sova! Klockan står på 5 imorgon! (man lär ju snooza lite först..) och 6 får jag skjuts av mor till travet (hon börjar jobba halv sju så man lär ju ta snålskjuts).
Har stalltjänst så det blir att fixa det klart innan kl. 09:15 då pappa hämtar upp mig och vi (+ Elin & Kim) åker till Solvalla för att jobba, är v75!
När det är avklarat blir det tagga party! Hangloose har erbjudande för medlemmarna på fb så man kommer in gratis! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0