Idag har jag syndat..

Körde på Bergstig med Nitro idag tillsammans med Elin - Pärla. Gick finfint! Taggad för kval nu ju!

Sen lär jag ju säga att jag tyvär har syndat idag. Elin skulle bjuda mamma på Max om hon fick skjuts hem och då vart det Fish´n Chips istället. Jag kunde ju inte hålla mig.. så jag har ätit skräpmat nu första gången på 5v. trodde jag skulle klara längre hehe ;) Men jag fortsätter kämpa. Inget godis sug ännu iaf ^^
Kom nyss hem efter en "power-walk", kände att jag lärade.

Åh andra sidan kanske det inte räknas som en synd om de är en sån skitsak, däremot denna skådespelar som dödat massa katter! Helt sjukt. Lyckades luska ut vem han var. Joel Ander (vart med i Bäst i Sverige).
Stackars kille, sånt där alltså äh man måste ha nån jäkla psykisk störning! Men de verkar bli fler och fler av dem här i världen, våldet ökar ju på alla håll och kanter :S
Läs mer om det!  Läs även hans egna brev om händelsen.

Det man ska vara mest rädd för här i världen är sina medmänniskor.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fast nu va de ju folk som anmälde han, han anmälde sig inte själv. hoppas han får samma behandlig som dom stackars djuren!

2009-08-22 @ 03:49:15
Postat av: emma

ja precis, jag hade missuppfattat de där!

2009-08-22 @ 07:14:53
URL: http://tiimetosaygoodbye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0