filmkväll

Igår åkte jag ner på stan och spana runt. Skulle köpa ett par jeans på Gina nu äntligen. Men så fick ja beslutsångest om jag skulle köpa eller inte. Typiskt! Så de följde inte med hem denna gång, ska testa nån anna ndag igen med smakråd! ;) Hämta cykeln på Brynäs och cyklade hela vägen hem, va as jobbigt!
Sen följde Sanna med mig hem på kvällen. Så vi käkade "church street" mat. Så jävla gott, tyvär!
Min nyttighets period fick en liten svacka där.. :/ eftersom de inte går att äta liite av det.
Sen kikade vi mest film hela kvällen och lira lite gh. Trevlig och lugn kväll! :)

Vilket strålande väder vi har, ingen som är sugen på bad?
Funderar på att gå till Hillesjön och sätta mig jag :)

Elin påväg tillb bomhus lokalfest, elin o natalia Natalia kvällen outfit, på temat rosa.
Lite bilder sen i fredags, partyt. Vart bara dessa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0