Fest Bomhus

Det blev fest som lockade mest. Inte för att jag var ett dugg pepp, men var som sagt endå sugen på att träffa mina gamla vänner.
Drog med mig Elin & Natalia.
Som vanligt missade jag bussen 9, så jag fick cykla som en dåre för att hinna ifatt på Brynäs, misslyckades.
Så mötte Elin vid K-rauta och så gick vi till Bomhus, där festen var. Mötte upp Natalia efter vägen också.
De va väl ca 30+pers där iaf. Lotta, Elina och några till jag kände igen, men inga andra.
Men om vi säger så här, jag hade velat stannat hemma men tyckte det vore kul att träffa dom, eftersom vi aldrig ses.
Men enda gångerna jag pratade med Lotta & Elina var liksom när jag letade upp dem och snackade med dem.. de kom aldrig till mig.
Jag tycker iaf att man bör se till att sina gäster har trevligt, eller har jag fel?
Aja jag, Elin & Natalia hade trevligt endå :)
Sen drog vi ner på stan, eftersom ingen av de övriga vela ut,  vi skulle ut på Slick. Men när vi kom ner var ingen av oss sugen på att dra ut så vi gick till Subway istället.
Medan de beställde gick jag på toa vid tant grön, där utanför stod en gammal "kärlek" (haha Sanna vet iaf vem), tänkte bara att fan va skumt de är egentligen.
En dag kommer jag kanske glömma dig också...

Jag är kanske inte nykter direkt nu när jag skriver, men jag säger iaf saningen. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0