Besökt Ronja & skaffat jobb

Klockan 12:27 åkte jag & Sanna med bussen till Sandviken för att hälsa på Ronja.
Hon bodde ju typ i grannhus med Emelie haha
Vi kelade lite med hennes katter, gick på stan och avslutade med käk på Donken.
Det var en mysig tripp! :)
Sen åkte jag upp till kryddstigen och skaffade jobb ;)
Så nu har jag jobb på söndagar, dela ut reklam här i Hille.
Kan nog bli rätt jobbigt och man känner inte mycket, men jag behöver alla jobb jag kan få!

Sanna och ena katten hemma hos Ronja Ronja var inte så villig att vara med på bild ronjas söta kissekatter :)

Imorgon står klockan på 8! Ska till Tönnebro och bada med stonemans :) Vi hoppas på SOL denna gång så vi kan bada!

Föresten har jag nu uppnått mitt första mål efter 3,5v :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0