Bakdag med Sanna (2 time)

Ursch fy fan håller på att spy! Käkade en toast nyss och tog fram lite fika att käka. Fick i mig några få tuggor på en jätte Cupcake sen lära ja ställa undan den. Fy fan! Inge mer skit nu.
Jag & Sanna har ju haft bakdag. Vi bakade Cupcakes och Vaniljbullar (krämbullar).
De förstnämnda vart en besvikelse, så nu ska jag ge bort alla mina. Nån som vill ha?
Vaniljbullarna vart godare, men som de känns nu kan nån få dem också..
Vi hade en dålig bakardag med missnöjda resultat, spykänsla och vi tappa saker och höll på hela dagen.
För att bara nämna några saker: Jag tappade skålen med marsansås i kylen så halva rann ut där, Sanna öppna skafferiet och massa burkar ramla över na, jag fick precis igen skåpet när en mugg ramla ut (han stänga precis), jag skulle flytta Sannas plåt med nybakta vaniljbullar (med en hand) lyfter den, välter och 3st krämiga splask landar på marken haha. De va bara några!
Ska lägga in några bilder senare.

Nu sitter jag och väntar på att en auktion på tradera ska ta slut, ihopp om att vinna såklart :)
Sen blir det ut att promenera/ jogga beroende på vad jag orkar. Stort behov nu!!
Det "enda" jag käkat idag är 2 mackor + en massa smet och bullar av alla dess slag! Urk! Vill ha riktig mat, de är mkt godare.

Imorgon ska jag ta tag i lite saker. Ner på stan. Ska gå till banken, lär byta mitt kort.
Lämna in klackskorna för omklackning.
Funderar även på om jag ska ta mig till arbetsförmedlingen?

--------------------------------------------------------------------------------------------
Yes, jag vann auktionen på tradera! :D Bild och vad får ni se när jag fått hem det!
Nu blir det ut i friska luften hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0