andra ggn reklamutdelning

Orkar inte skriva om gårdagens bravader nu, tar det imorgon, men hade väldigt kul iaf! :)

Gick upp tidigt imorse och behav mig ut kl: 08.50 för att dela ut reklamen. Gick halva, ca 2h, och sen blev det pause med lunch osv. hemma innan jag begav mig ut igen för att dela ut resterande, so mtog ytterligare 2h.
Mycket motion kan man säga!
Men de gick bra och var ganska skön endå :)
Som det känns nu kanske jag fortsätter ett tag till, iaf tills jag hittar något annat.
Var klar med allt vid 15.00 så han ju göra annat av dagen också, eller han men gjorde inte så mycket mer.
Ätit bullar, muffins och kladdkaka som var kvar. Urk! Nu har jag slarvat och käkat sånt där i flera dagar!
Denna vecka lär jag ta tag i det igen, med nyttigheten alltså.
För ett par timmar sen tog jag mig ut på enn joggingtur uppe på spåret också. Sprang TRE varv i rad non-stop. Tog 20min.
Hade klarat längre kände ja men det var dags att gå hem hehe.
I förrgår när jag joggade klarade jag 2 & 1/4 varv och tyckte det var jävligt bra. Nu var jag endå bättre ;) hehe

Bilder ligger uppe på facebook sen gårdagen och lite mer partybilder sen senaste tiden.

Om bara 6dgr är vi på COLDPLAY!! :D
sen ons den 26aug. åker vi på dags tur till Åland. Sanna, Sarah, Elin, Kim & jag.
29aug. åker vi till Åland igen. Denna gång med mammas pack, Sanna & Kim.

Nänu lär jag lägg ma i säng och kika Urban Legends. De är ett bra program :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

du skulle ju se till så natalia kom med

2009-08-17 @ 10:54:50
Postat av: sanna

urban legends är bra!

2009-08-17 @ 14:05:14
URL: http://nittonhundranitti.blogg.se/
Postat av: emma

sv: men jag tänker inte ringa dit igen så de får bli nästa gång :)



sanna: ja de är det :) men ja fick fullt upp med annat så ja kikade på det imorse istället hehe ;P

2009-08-17 @ 14:10:53
URL: http://tiimetosaygoodbye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0