onödigt

Framkallade mina studiobilder på foto idag. De blev sisådär. Nu la jag märke till massa fel, som jag inte såg inne i studion. Så jäkla svårt med analoga! Man tycker allt ser så bra ut, så blir det nåt helt annat i mörkerrummet. 
Senare hade jag kurs. Det gick väl bra.
Eh har inget vettigt att skriva.
Nu är klockan 22.22! *wish*
De var ganska många bra på idol idag. Jag blir nog tvungen att se vidare efter uttagningarna ;)
Nej, nu ska jag ta och lägga mig och kika på the Black Dahlia Murder.
Så jävla onödigt skrivande egentligen. Till nästagång lär jag skaffa en bra tråd att dra i!
Btw  så har jag jätte ont i ryggen, nertill, sen jag red igår! Träningsverk! >_<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0