koo

Ännu en helg förbi! Har vart på travet i storsett hela dagen. Jag & min kollega har filmat. De vart mycket springande överallt. Ont i benen. Vi skulle vara på alla platser samma tid. Så de blev ltie tokigt.
Elin starta Pärla, de blev opl. Hon skena i starten och slog, vilket jag missade. Skötte sig sen iaf!
Sen tror man att man ska få det lugnt. Åkte med Kim ut till bondebyn. Fixa Nitro och kikade när de släppte in kossorna från Avan. Den rätt nye tjuren Jack Daniels. Haha. Vilket namn. Han va tjusig iaf! ;D
Så vart det lite mer hjälpa till. Så fyllde visst Larsa år, så vi fick tårta haha.
Sen hjälpte jag han, Kim och Uffe att få över kossorna & kalvarna + Lulle till en annan hage.
De va rätt tröga ;) speciellt kalvarna, de sprang åt alla håll och kanter! Man fick springa och flaxa med armarna och hänga på lite i deras tempo. Men de va rätt kul! :)
Vart en promenix med hundarna också. Jag är väldigt snäll och duktig som hjälper Kim med hennes sysslor! ;)
Föresten Hera och Kim var ju med på travet. Hera fick leka med Emelies lillvovve Cleo. Helt söta nrä de lekte. Mest Cle som tokade sig och for. Sötisar! ^^
Har för mig att de va nåt värt att citera idag. Men jag minns inte vad. Som vanligt!

Kommentarer
Postat av: sanna

nog har man ont i fötterna allt :p

2008-09-08 @ 14:35:05
URL: http://nittonhundranitti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0