bonngårn

Idag känner jag mig duktig! Trotts rejäl huvudvärk klev jag upp, gjorde mig klar och åkte till skolan! Dessutom hade jag ett vist oidentifierbart illamående. Till på köpet på religionen velade läraren få fram maximal Hinduism känsla och hade rökelser. De gjorde ju inte saken bättre.. urk så de lukta! Men sen vipps var det borta inför 3:e lektionen. 
Sen efter skolan har jag hängt hela dagen med min käre kusin uppe i ladugården. Och nu menar jag Kim! :)

Imorgon kanske de blir slut på all väntan. Om det blir till det bättre eller sämre återstår att se.

Kommentarer
Postat av: sanna

typiskt våran religons lärare ;o



nåt med nitro eller?

2008-09-18 @ 12:19:11
URL: http://[email protected]
Postat av: sanna

oj fel mail

2008-09-18 @ 12:19:43
Postat av: emma

ja precis! hehe



japp, ska ringa göran idag! :/

2008-09-18 @ 14:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0