080920

I morse vaknade jag av att mor kom in i rummet, väckte mig och sa att Cockie skulle gå provlopp. Så frågan var om jag ville med in eller inte. Jo, de ville jag. Så gick upp kl.10. Så åkte vi in till travet.
Cockie gick fint tyckte vi, men Robban & Jane var inte nöjd med traven trotts nytt snabbrek för henne. 1.22 på 2140m.
Dom andra gick 14 sista 7 så inte konstigt att hon inte hängde med dem!
Sen gick jag runt med henne i solen tills hon torkade och slutade flåsa.
På kvällen var jag ut till Nitro. Stod i ca 50min och borstade ren han, + att han vägar stå still och bråkade. Men ren blev han! :)
Blev fest hos Robin igår. Jag orkade inte dricka så de blev ytterst lite.
Sen orkade jag inte festa idag. Hade ju vart kul. Men är fan helt trött :S
Så går det när man har blivit skol-knodd. Fullpott sen skolstarten. Fast hur mkt gör vi? Spelar spel hela dagarna? haha. Slut blir man iaf.

Tills jag kommer på något vettigt att skriva får det bli sån här "dagboks" skit.

Kommentarer
Postat av: sanna

jo man är helt slut efter att skolan börjat. ändå gör vi inte så jävla myckete :o

2008-09-21 @ 12:54:09
URL: http://nittonhundranitti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0