080916

Nu skyndade jag mig upp här i morse, efter att ha legat och Snoozat i över en timme, så kommer jag på att nog börjar vi senare. Japp, kikar på schemat, 09.20. Oh. Kunde sovit längre :/
Man kan ju säga att jag iaf tränade mig själv igår, galoppjobb med Cockie på gruvis. Hon var jätteduktig! :)
Lite ont i benen efteråt! hehe
Och dom har sötaste kattungarna där nu! En grå och en svart, med lika vita teckning ;)
Kikade klart Sideways igår. Jag har väldigt svårt för att säga att något är dåligt eller fult, men filmen var inte bra om jag säger så. Dom typ bara drack vin och provsmakade vin hela tiden. Nja, inte min typ av film direkt. Seg och ohändelserik.
Ska få byta min mobil idag iaf! :D Eller egentligen är det inge fel direkt på den..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0