080911

Ursch! Torsdagarna blir ju rena helvetet. Eller okej, väldigt jobbiga iallafall! Som tur var vart de rätt lugnt idag och vi satt mest och spelade oss igenom lektionerna :)
Efter skolan följde jag med Elin och Sanna till um. I väntrummet. Jag var rätt smarttänkt!
- Ja, de är sant! (*viskar* blondiner är nog dummare!)
Kikar runt i rummet och alla är bolndys! ;)
Jag lägger upp benet och ser mig runt i rummet, kikar på Elin och säger:
-Skaru följa trenden? ;)
ALLA satt med benen i kors, utom Elin! haha så fult!
Övningskörde ut till Mormor & Morfar sen. Jo, de gick skapligt. Bara för att de va massa folk ute där jag stannat för att svänga fick jag motorstop, pinsamt haha! Men de va år o dar sen sist!
Såg att Simple Plan kommer till Sverige 17okt. Jag brukar inte lyssna på dem så ofta, men sågottsom alla deras låtar är bra! Skulle nog vara mäktigt och se live! Får se om jag får med mig någon!
Men Kul att nån haft min mobil innan! Först såg jag att det var två bilder på en gubbe, som jag misstänkte var någon men tänkte endå att det kanske var testbilder. Sen att Blåsippans Väg, Sverige Demokraternas låt fanns inlagt var ändå mer mysko. Men nu när jag hittade en porrvideo är jag säker på att något slusk haft den före!
KUL!

Idag är det 7år sedan World Trade Center attacken!
Även 5år sedan Anna Lindh dog.
Skänker dessa en tanke! r.i.p.

Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG FÖLJER MED :D

2008-09-12 @ 15:26:10
Postat av: Emma

är det sanna? följ med! :D

2008-09-13 @ 19:44:30
URL: http://tiimetosaygoodbye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0