uppsatts

Nu har jag ont i ryggen! Tycker skolan bör se till att ha bekväma stolar!
Efter att ha suttit och skrivit en uppsatts från 08.30 - 11.15, som f.öv. var skit svårt. Jag hade nog alldelles FÖR mkt tankar och tycken vad gäller mitt ämne och spårade därför ur lite. Svårt att hålla sig till det originella ursprunget.
Och sen ha lektionerna som vanligt, föutom sv. Och när vi sluta 15.00 ha FOTO prov, som f.öv. gick sisådär. Det gick väl rätt bra, förutom att jag inte lyckades sätta fler en några få fotografer på rätt bild (har kikat nätet).
Fick jätte ont i nacken till att börja med och nu ikväll här märkte jag hur ont jag fått i ryggen.
På samhäll fick vi kika film. Hata Göteborg. Har sett den en gång för lääänge sen. Minns dock inte en enda scen. Eller jo en, efter att den vart. hehe. Kom lite sent, så jag fattar inte varför vi ska kika på den...
Kikat på Oskyldigt Dömd, som vanligt. De är en mycket bra serie! Lite omvänd om man säger så och Persbrandt han är suverän, as usual. Helt klart en serie man inte bör missa!
Jag hade väll inte så mycket mer att tillföra just nu. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0