"ledig"

Skulle haft sovmorgon idag, om jag inte för ovanlighetensskull glömt att stänga av mobilen!
Så vaknade av  "You sit there in your heartache Waiting on some beautiful boy to
to save you from your old ways You play forgiveness Watch it now ... here he comes!"

Japp, det var iaf Kim som ringde! Vart inget sova av där. Upp kl 9!
Oftast brukar jag kunna somna om, men inte när jag blir sådär överaskat väckt av högt ljud. Då blir man ju klarvaken!
Har väll inte gjort sådär himlans mycket av dagen. Han ju med rätt mycket visserligen. Elin kom över strax före 10, så hade jag inte vaknat av mobilen så hade jag garanterat vaknat av "PLING PLING PLING PLING PLING!
Vi kikade väl mest teve och planerade inför Sannas 18års party. Det kan nog bli riktigt kul med våra planer haha!
Sen var vi ut till byn och körde först Nitro och sen Pärla.
Det har börjat en ny serie som jag kikade på idag. Den heter Fringe. Samma som gjort Lost. Det var mycket bra!
Lite min stil sådär. Typ som Arkiv X. Det var spännande.
Yes, Idol fortsätter gå bra! :)
Egentligen så är det ju vandringen idag och imorgon. Men jag följde icke med.
HAHA på det dåliga sammanhanget i inlägget!


Kommentarer
Postat av: Elin

Men säg INGET till Sanna om vad vi plannerar!! :p

2008-10-03 @ 14:26:59
URL: http://elliiiiiin.blogg.se/
Postat av: Emma

nope, de lovar ja hahaha! xD

2008-10-03 @ 14:42:38
URL: http://tiimetosaygoodbye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0