hangloose

Party idag igen. Fast va på stan med Sanna tidigare, fann inget. Det jag skulle köpa va slut! :(
Nåväl,  åkte till Sarah vid åtta, så gick hon, sanna o jag till Jeanette och förfesta. Det var ett par till tjejer och sen kom det några till tjejer och killar. Sen drog vi ner på Hangloose. Eller vissa va något egotrippade så iiiih. orka.
Men jag, sanna, sarah och josefine drog iaf till Hangloose. Han typ vara där knappt en timme, men det va kul! :)
Dansadansa. Naaaajs!
Nu är det inplanerat med party onsdag, fredag och lördag denna vecka.. hmmh. får se alltså. hehe :P

HAHA alltså jag höll på att skratta ihjäl mig åt de här i morse! xD
Nog för att alla är bra, men Peter Settman alltså! HAHA! :'D

Kommentarer
Postat av: sanna

vi hade ju skitkul på hanglös ju! :)

2008-10-26 @ 20:20:00
URL: http://nittonhundranitti.blogg.se/
Postat av: Emma

sanna: ja de hade vi! :D

2008-10-27 @ 00:00:27
URL: http://tiimetosaygoodbye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0