förstört

Jag blir så trött! Här försäker man vara duktig och tvätta ömtåligtvätt, med guidning av mor, så när jag tar ur tvätten så tror ja minst två klädesplagg blev förtörda :/ Eller en tror ja trycket blekts lite men min röda klänning med vita prickar har blivit helt förstörd, prickarna är numera röda missfärgade :(
Jag hatar när ett plagg färgar andra partier på sig själv! Hur sjutton tänker dom som gör kläderna när de de tar en färg som färgar tillsammans med typ vitt. Som bäddat...
Lika förr när jag tvätta min palestina sjal som var grön och vit, när jag tvätta den blev den helt grön!! :(
Skit irriterande! De är inte så kul när favorit plaggen blir förstörda så där!!!!!!!!!! :@




Jag vet inte men jag gillar den här låten! :D

Kommentarer
Postat av: sanna

fan vad segt

2008-10-13 @ 09:41:32
URL: http://nittonhundranitti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0