fest?

Kom nyss ur duschen nu jag. Vilket jäkla skit väder det är ute! Det har snöat hela dagen, men de är typ för varmt så de blir slaskigt gegg kvar på marken! Fast nog fan har de vart kallt endå! Huah.
Åkte ut i morse med bussen och tog ut Nitro. Han var den enda av ponnysarna som ens fick gå ut idag! :S
Satte på han regntäcket iaf. Sötisen vart så glad av snön, han började käka snö direkt han kom ut ;)
Tur att jag beställt nya regn och vinter täcken åt honom idag, för när jag senare tog in han så var han ju blöt igenom! :(

Nu sitter jag och softar med lite musik. Ska ta och göra mig klar snart, när jag orkar.
Sen blir det förfesta till IDOL och sen dra vidare nånstans. Elin kommer hit snart och sen skulle Sanna komma före om hon hinner..
Vi ska väl dra ut nånstans iaf. Har hört att de ska vara nåt på musikhuset, men vi vet inte vad och vilken åldersgrupp de är på folket där, men vi har ju krogen annars :)

Nu har jag suttit och lyssnat om och om på denna låt! Det är ju en bra låt men Saosin gör den suverän! ^^
Älskar verkligen rösten på sångarn! Oooh :D  
Dessutom är de ett av mina favoritband!
+ att ja gillar verkligen acustisk musik, när mer "rockiga" band gör dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0