kikat film

Nu har jag inte skrivit på en vecka. Har inte orkat. Har faktiskt inte suttit så himlans mycket vid datan. Skönt!
De är faktiskt riktigt härlgit när man inte sitter vid datan så mycket. De är ltie so men drog, att man måste kika rutn lite efter skolan, på kvällen och lite när som helst. Fast man gör typ ingenting. Bara kikar runt. x100.
Jag och Sanna skulle ha filmkväll i helgen, hyrde 5 filmer och köpte 4 = 9st.
Men de blev itne så mycket av. Vi kikade på Tusenbröder (den var inge bra alls, eller så hängde jag helt enkelt inte med.)och försökte oss på en till i fredags, mer en så blev det inte.
Kim och Elin var så dryga. Hehe. Men vi kikade iaf på Idol, där tyvär Lars åkte ut! :/
I lördags kom hela Stonemans över så vi kikade allesammans på Are we there yet? (Den va ju lite kul iaf.)
De va väll allt de blev av vad gällde filmkvälls helgen. Inte ovanligt.
Fast jag har kikat lite själv också, har inte sett så mycket film på vettentehurlänge!
Urban Legends: Bloody Mary (den va väl helt okej.)
Supersugen (den va bra, endel kula grejjer. Men jag hade nog för höga förväntningar på den.)
This is England (den va väl bra!)
+ att jag följde med Sanna hem och kikade på uppföljaren Are we done yet? (Nja, lite sävlig. Några kula grejer bara.)
Så började vi kika på Fight Club.
Har nog missat nån film t.o.m. Fast nu har jag inge mer att komma med.
Eller jo.

Bellis dog igår fick jag veta. Min lille ängel :(
R.i.p. Bellis <3 2004-2008.

Så nu har de hänt saker 3 helger i rad. Vad blir nästa?
Ska fasen sluta med djur!
En hund, en häst, en papegoja och några katter ska jag ha när jag flyttar hemifrån. Men de får nog va it.
Fast mycket hinns ju ändras, jag vill ha olika djur varje dag. Men de är skit jobbigt när de dör!

Nej, nu ska jag lägga mig och kika klart på Hemma bäst ;)

Kommentarer
Postat av: sanna

"Ska fasen sluta med djur!

En hund, en häst, en papegoja och några katter ska jag ha när jag flyttar hemifrån. Men de får nog va it."



kallar du det att sluta med djur ;o du är ju knäpp du ;D men nog fan är det trökigt när dom dör :(

2008-11-10 @ 23:29:20
URL: http://nittonhundranitti.blogg.se/
Postat av: Emma

haha ja men typ iaf ;P ja de är ju så :(

2008-11-11 @ 22:35:31
URL: http://tiimetosaygoodbye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0