Julbord efter

Johorå! Dom hade lax och potatis i alla dess former och ägghalvor mm, så nog fick jag i mig minnsan!
Och dessert. Chockladpudding, äppelkaka, vaniljsås och nå chocklad-kladd-kakor, knäck och gud så ja åt!
Mätt och belåten! ;)
De vart i med onyttiga grejjer, jamenar betalar man så kan man lika gärna ta så mkt man orkar och lite till. Vart fan mätt efter 5min, men vi satt i två timmar så ja tvinga i mig mer och endå mer!
Btw kollade jag klart på Black Dahlia idag, jag trodde den skulle vara skit bra, men de va en besvikelse.
Jag gillar inte de där gammeldagsastuket och jag förstod typ ingenting. Kanske va därför?
Nu ska jag lägga mig och kika på Gossip Girl, de är bra! + att de finns en del snyggar! ;D
Imorgon måste jag jobba på sådär bra i skolan igen!
Idag vart jag stolt över Nitro gubben! ^^

Kommentarer
Postat av: Anonym

nate dreggel haha ;)

2008-11-30 @ 23:18:22
URL: http://llillah,blogg.se
Postat av: Anonym

åhhhh jag kom på nu hur man gör fet text ;D hahah

2008-11-30 @ 23:19:26
Postat av: emma

Dummer! xD haha. Nate är ruggit hottie! ;D



2008-12-01 @ 11:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0