BIO

Kom typ nyss hem från bion. Var med Sanna och Elin på Vi hade i alla fall tur med vädret -Igen. Först när jag såg att de skulle bli en tvåa, 30år senare, så vart man ju helt lyrisk och hade höga förväntningar. Men sen så vart de att täntk om den inte är nå bra, eftersom ettan är så sjukt bra! Dåliga recentioner hade den fått med. Såhär efter filmen kan jag säga att den va bra! Den va typ kul hela tiden, satt och asg t.o.fr! xD haha! Hel nöjd.

vi hade i alla fall tur med vädret -igen.

Imorse fick Nitro komma ut i en hage vid alla andra ponnyer. Han brydde sig inte ett dugg. Han gick runt lite och käkade sitt hö. Varenda gnutta var uppättet. Så fick han mer hö när Pippi o Tequila skulle släppas ut på e.m.
Det var uppättet minsta gnutta med när jag skulle ta in han. Matvrak! ;)
Han brydde sig inte då heller, gav dem knappt en blick. De gick jätte bra att ta in honom förbi alla ponnyerna. Som sprang upp bredvid. Han stannade och kikade en gång, då bad jag han gå igen och han följde snällt med direkt! :)
Så nu känns det ju lite bättre och hoppas allt kommer fungera perfekt nu!
Nu hade jag tänkt ladda upp medhörande bilder, men datan velade annat! Så godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0