mellandagsrea

De är nå jävla sepefel på datan nu! Jag kom inte in på mitt lösen på bdb så ja skicka efter nytt, sen nu kom ja inte in på blogg kontot heller, så ja lära skicka efter nytt. och nu jävlas hotmailen med mig också! :@
Skit lätt att komma ihåg alla nya lösen, inte!

Idag har jag vart till köpis med Sanna. Fanns en del rea, men allt man vill ha va ju slut eller inte på rea, såklart.
Köpte aldrig jeansen, de va ju snygga. Men inte riktigt min stil..
Så jag åkte därifrån tomhänt. Eller en reflexgrimma köpte ja åt ponnyn. Men kunde han ha den? nej. Ska byta till cob. Bighead! ;)
Senare åkte Kim, Sanna och jag till Elin. Vi lirade Guitar Hero, som jag blivit väldigt duktig på! Klarade t.o.m. Medium helt okej. Lite Singstar blev det också, men ja sjöng bara en låt.
Fick ett sms av Gina nyss, hon hade blivit sjuk, så snäll som man är ställer man upp och tar stalltjänsten åt henne imorgon. Så nu måste jag sova! Är taggad på att rida Inkasso också. Men han kanske är helvild, speciellt nu?  :/


Kommentarer
Postat av: Elin

Ja han är ju störd bara man går in från hagen nu..

2008-12-27 @ 23:50:46
URL: http://elliiiiiin.blogg.se/
Postat av: emma

jo precis, de blev inget av med de. för kallt också hehe

2008-12-28 @ 11:08:54
URL: http://tiimetosaygoodbye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0