fest, posten och choklad

För att dra en lång historia kort så hamnade vi iaf på Dallas igår istället för Don Pepino.
Det var god mat, även om de blev fel osv. för vissa. Lite dålig ordning lär ja säga! Jag åt självklart laxpnlaka! Mums!
På kvällen blev det av att festa lite. Sanna, Elin, Sarah och jag förfestade i a-berg, sen vart det på liten fest hos Linus.
De var trevligt.
Sista advent idag, snart jul. Snart nyår.

Imorse när jag vaknade kände jag för att ta tag i städningen lite, så jag plockade de som var kvar och drog fram dammsugarn! Mamma tvätta golven sen så de vart rent och fint. 
På e.m. jobba vi på Posten några timmar. Började 14.00 så de va ju skönt de iaf :) Men fy fan va slitigt de va kände jag! De som gått så bra och fridfullt hela veckan annars. Och imorgon börjar vi 7! Känns som de kommer bli en lång slitig dag framför oss...

Nu har jag klarat 5 veckor utan godis och uppnått mitt första mål. Så därför käkade jag lite ur ena chokladasken idag, de var gott. Egentligen skulle ja käkat i fre och lör, men ja hade inget sug alls och så då sket ja it.
Hade inget nu heller, men vafan de lär ju ta slut nångång! hehe.

Började kika på en film Heartbreak Hotel, den va bra! Ska se slutet i morgon för ja orka inte kika klart nu.
Ska istället lägga mig i min nybäddade säng och sova! Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0