3:e postendagen

3:e dagen på Posten. Gick finemangens! Vi fick göra typ allt möjligt. 10-15.30.
Snart ska jag dra vidare på nästa jobb, Travet, väntar på att Kim ska komma och hämta upp mig.
Eftersom jag snart inte ätit godis på 5v. så har man ju samlat på sig lite chocklad ochsånt.
Häromdagen hade mamma snott min ena brejk, igår hade hon snott min ena Stora chockladkaka, + att hon fick äta halva chockladasken, och idag bönar o ber hon om att få köpa min andra Stora chockladkaka. Jag sa nej! men gav na min andra brejk, eftersom jag är så snäll. Jag ska vänta några dagar till tror jag innan ja käkar. Men till jul senast! ;P
Igår var jag med Sanna & BM till solariet. Jag solade också. Vart inge brun och jag låg o var livrädd! Brukar jag aldrig va, men nu efter alla filmer ja sett och fantasin så vart man rädd för minsta knak! Huah. + ändå mer panik när jag hade tröjan över ansiktet så jag knappt kunde andas. Men jag måste sola lite så jag blir lite brun!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0