20dgr kvar till julafton

Sådär, nu funkar internet. Ska installera brandvägg o antivirusskydd imorgon, eftersom de inte vill sig nu.
Måttligt irriterad jag är på allt vad bussar heter nu!
Åkte till stan med sex bussen, så var den sen. Så precis när vi kom fram på stan då åkte 11:an! Som jag skulle åka vidare på. En timme tills nästa, yippie.
Gick in ock kikade lite i affärerna lite medan jag väntade på min kära mor som efter övertalning ställde upp och hämtade mig. Fann en del snygga kläder på Gina. Mössa, halsduk och benvärmare om inte annat!
Men är man utan pengar kan man inget köpa! :(
Var in på Cubus också, där hittade ja helsöta benvärmare som jag vill ha!! Dock kostade dom typ 150:-, de va mer en vad jag skulle betala även i mer ekonomistadgade tillfällen. Fast helt klar övervägningsbart!
Fanns både svarta och gråa, båda va jätte söta, så vet itne vilka ja skulle valt heller.
Föresten började det snöa i morse! Nu när jag trodde de skulle bli barmark osv. så kommer ny snö! Antingen ingen snö, eller så får snön stanna iaf över jul!
Nu ska jag lägga mig och läsa lite ur en bok jag lånade igår, Min typ brorsa heter den.
Nitro va pigg herre idag! Han kasta sig över diket ut ur hagen. Sen slog han med frambenet och hytte sen med bak i en spark. Så slog han bakut nån gång efter vägen. Puckoponny! haha. Bets lite också, högg tag i mitt finger och släppte heller inte direkt! Fick ont ett tag! Men han har blitvit MKT bättre på den fronten!
Iaf så kom dom och red på en storhäst och en shettis, som bor vid skogen. Så ja lära ställa mig intill sidan med Nitro och fundera på hur sjutton han nu skulle reagera?!
Men troru inte va duktig han var! Hade grimskaftet över nosen, men endå han vart lite pigg och ville såklart efter. Men inte så att han drog eller nåt, inte ens stegra! Ibland så blir man bra stolt över honom! Hoppas verkligen de fortsätter gå framåt! Så vi kan börja köra snart, för nu börjar han samla energi märker jag!


Vi ser det snöar! Satt o väntade på bussen.    Benvärmare från Cubus!   Stan är julig nu!

Kommentarer
Postat av: Anonym

äh spelar roll såg nu att jag stava fel men du fatta iallfall ;) nää jag tycker inte dom är så braa :p

2008-12-05 @ 21:52:57
URL: http://llillah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0